Tuesday, February 8, 2011

buruk sangat ke aku???

aku xtaw ape SALAH aku...
BURUK sangat ke aku nie????
sampaikan aku xleh nak berkwn dengan lelaki pun....
knape ek??
aku memg xlayak lgsg ke nk dapat smua 2?????
aku sedar aku nie xCANTIK.......
LAWA lg la x....
tp at least aku masih SEDAR DIRI n tak BONGKAK ngn kecantikan...
aku SEDAR aku manusia biase yang xleh menolak perasaan yang dikurniakan ALLAH kat aku...
kalo aku BERSALAh n wat SALAh....
TOLONG.....TOLONG....TOLONG MAAFKAN aku.....
aku taw ape yg berlaku......




2 comments:

  1. relex ar kak long... perempuan yg suci adalah perempuan yg dijaga oleh Allah...x sdikit pon Allah mmbenarkan mana2 lelaki menyentuh dirinya walaupun hatinya kerana Allah teramat mencintainya...so pikir-pikirkanlah =)

    ReplyDelete
  2. kamu mmg layak dpt ape yg ALAH S.W.T dh kurniakan pd kamu... sbb ape y ALLAH S.WT kurniakan kpd kte adlh rahmat@ujian pd hambanya... cuma dlm mengharungi bahtera alam br dan mnyentuh soal hati kte haruslah bijak membuat kptsn... dan remember my dear klupun tiada lelaki dlm dunia utk kamu kamu tetap akn ada k.in g sentiasa syg kamu... gudluck n thebest my sis....

    ReplyDelete